Featured

هفتمین دوره دانش افزایی مهارت‌های شناختی و ارتباطی با تمرکز بر تفکر خلاقانه و تفکر نقادانه 

به اطلاع می رساند پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان در راستای ماموریت خود در حوزه آموزش و دانش افزایی مهارت های کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه هدف ایثارگری و همچنین تاکیدات ریاست عالی بنیاد شهید مبنی بر بروزرسانی دانش در کارکنان بنیاد شهید،  اقدام به برگزاری کنفرانس علمی یک روزه به صورت آنلاین می نماید.

07 2

در تاریخ 31 مرداد 1403 هفتمین دوره دانش افزایی مهارت‌های شناختی و ارتباطی با تمرکز بر تفکر خلاقانه و تفکر نقادانه با حضور اساتید و متخصصین این حوزه از ساعت 11 الی 13 برگزار خواهد گردید. گروه های هدف در این کنفرانس شامل کلیه کارکنان بنیاد شهید، روانشناسان و مشاوران، مددکاران اجتماعی، پزشکان عمومی، توانبخشی (بینایی سنجی، شنوایی سنجی و گفتار درمانی، فیزیوتراپی و کاردرمانی) خواهد بود.

لازم به ذکر است این جلسات به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و امتیاز ویژه ای برای کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد داشت. همچنین شرکت در این جلسات برای عموم آزاد می باشد.

همکاران محترم بنیاد جهت ثبت نام از این لینک وارد فرم ثبت نام شوند.

آدرس و لینک ورود به وبینار: 

https://www.skyroom.online/ch/jmerc/isaar 

توجه: برنامه برای ثبت نام  مشمولان در سامانه آموزش مداوم پزشکی (https://ircme.ir) با شناسه (220982) در دسترس قرار خواهد گرفت.

 Mashmoolin